0 item (0)

Klachten & service

Heeft u een klacht op een geleverd product? Of bent u het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar de klant zijn klacht te luisteren.

Saunaspul.nl raadt u aan om de geleverde sauna producten onmiddellijk na ontvangst te controleren op onvolkomenheden of beschadigingen. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@saunaspul.nl

Vermeld altijd duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade aan het geleverde product? Stuur dan als het kan foto's mee van de schade. Na ontdekking van een defect of schade heeft u twee weken de tijd om het defect te melden.


Wij vragen u om in de e-mail zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Saunaspul.nl zal uiterlijk binnen twee werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.

Onder de volgende omstandigheden zal het retour gestuurde product niet voor garantie in aanmerking komen:
Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.

Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan Saunaspul.nl. We streven er naar om altijd met u tot een bevredigende oplossing te komen.

Klachtenafhandeling:

U ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij vragen u om in de e-mail zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens.

Wij reageren uiterlijk binnen twee werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken en af te handelen.