0 item (0)

Garantie

 

Het artikel heeft u defect ontvangen?

Heeft u een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen wde zichttermijn van 7 dagen? Meld uw klacht dan telefonisch of per e-mail en dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

Klacht of defect binnen de (fabrieks)garantietermijn

Meldt u een klacht op een artikel, dan kijken we of de (Fabrieks)garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Saunaspul.nl

Voor een snelle afhandeling verzoeken wij u om uw klacht of defect per e-mail aan ons te melden. In deze mail ontvangen wij graag een overzicht van uw klacht en uw contactgegevens. Om dit traject te bespoedigen verzoeken wij u om ook altijd even uw bestelnummer er bij te vermelden.

Klacht of defect buiten de (fabrieks)garantietermijn

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kunt u redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren? En is het gebrek aan het product buiten uw schuld om ontstaan? Dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.

Soms is het redelijk dat een deel van de kosten door u zelf wordt betaald. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd op een normale manier heeft kunnen gebruiken en u dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of u heeft een product al lange tijd gebruikt en u krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we u hier vooraf over.

Defect of schade melden?

Neem contact met ons op door te bellen naar 0591-635645 of stuur een e-mail naar info@saunaspul.nl